Два молодих фармацевта, Нікос та Нікі Коутсіанас, у своїй аптеці починають виробляти косметичні засоби з продуктами бджільництва та екстрактами трав'янистих рослин у складі.
Заснована APIVITA – перша грецька компанія з виробництва натуральної косметики.
Наш перший продукт - культове чорне мило з прополісом і тим’яном - займає своє місце на полицях грецьких аптек.
APIVITA створює лікувальні шампуні з екстрактами трав в скляних пляшках.
Гуру маркетингу, Філіп Котлер, розглядає нашу косметику в якості конкретного прикладу для вивчення.
Лікувальні шампуні займають лідируючі позиції по популярності в грецьких аптеках. Бренд з його концепцією натуральних, ефективних і цілісних продуктів сьогодні представлений в 4000 аптек Греції.
Ще одне нововведення. Експрес-маски в саше.
Розвиток культури вирощування органічних грецьких трав та партнерство з місцевими фермерами по всій Греції.
Від крему з медом ... до інновацій та патенту. QUEEN BEE. Інноваційна технологія інкапсуляції маточного молочка створює унікальний крем. У тому ж році були представлені гами засобів догляду за шкірою, призначених для різноманітних потреб та типів шкіри (First Line, Aqua Vita, Wine Elixir).
Запущено виробничий і пакувальний підрозділ на новому біокліматичному підприємстві в Маркопуло, Месогаяс.
APIVITA Experience Store, концептуальний магазин, відкриває свої двері в центрі Афін. Пропонує клієнтам повне занурення в наш цілісний підхід до здоров'я і краси.
Протягом 40 років APIVITA відкриває світу справжню красу, захоплює, втілює свій досвід та відданість у кожному своєму засобі.
У 1972 році засновники APIVITA Нікос та Нікі Коутсіанас, два молодих фармацевта, були натхненні спільнотою бджіл, унікальною біорізноманітністю грецької природи та цілісним підходом Гіппократа до здоров'я, краси і благополуччя. Вони створили перші натуральні косметичні засоби, використовуючи продукти бджільництва та екстракти рослин.
У 1979 році була заснована компанія APIVITA. Назва походить від латинських слів Apis (бджола) і Vita (життя) та означає «життя бджоли». Назва відображає філософію компанії, яка, будучи таким живим організмом, як бджола, ніколи не перестає створювати цінності: цінність для суспільства, цінність для навколишнього середовища і цінність для економіки.
Сьогодні APIVITA – це компанія з потужною філософією, цінностями, соціальною відповідальністю, спадщиною та інноваційними перспективами.
Вона перетворилась на великий всесвіт людей, продуктів, цілей, цінностей, мрій та нових починань, котрі забезпечують ії постійний розвиток.
Компанія APIVITA розробила та створила більше 300 натуральних, ефективних і цілісних засобів для обличчя, тіла та волосся, у склад яких входять продукти бджільництва високої цінності, екстракти грецьких трав і чистих ефірних олій, а також багато зелених інновацій та патентів.
APIVITA - це спосіб життя, який поділяють співробітники в Греції і за кордоном, партнери, бджолярі і фермери, викладачі в університетах, дослідники, фармацевти і клієнти по всьому світу.
Сьогодні пристрасть і бачення APIVITA підтримуються споживачами в 29 країнах.