RU UA
Тестування на тваринах

Тестування на тваринах

Відповідно до нашої філософії і цінностей компанія APIVITA створює продукти, які є етичними для суспільства і навколишнього середовища. З моменту заснування в 1979 році ми не тестуємо на тваринах ефективність, безпеку і вплив на навколишнє середовище наших продуктів і сировини. Ми вирішили використовувати інші альтернативні методи.

Пізніші зміни в законодавстві підтвердили наш філософський підхід до тестування на тваринах. Відповідно до Регламенту (ЄС) № 1223/2009 про косметичні продукти, Європейський Союз заборонив випробування на тваринах. У результаті, починаючи з 11 липня 2013 року, готові косметичні продукти, що продаються на європейському ринку (і, на щастя, у багатьох інших країнах, які привели своє законодавство у відповідність з європейським), заборонено тестувати на тваринах. Крім того, у багатьох інших країнах, таких як США і Гонконг, більше не потрібно тестування косметичних продуктів на тваринах, хоча там офіційної заборони немає.

На додаток до цього, в постанові Комісії (ЄС) № 655/2013 від 10 липня 2013 року встановлено загальні критерії для обґрунтування претензій, які застосовуються відносно косметичних продуктів.

Заборонено рекламувати деякі корисні властивості продукту, щоб уникнути введення споживачів в оману (такі властивості повинні бути у продукту за замовчуванням для дотримання мінімальних вимог законодавства). У цьому контексті, реклама засобу з інформацією, що він не був протестований на тваринах або виготовлений без жорстокого поводження з тваринами («cruelty free»), порушує положення регламенту.

Оскільки заборона тестування на тваринах визначається законодавством, існує механізм контролю, а саме - компетентні органи, які можуть запросити у компанії підтвердити їх діяльність відповідно до законів. Спеціальні сертифікати від незалежних організацій і структур не є необхідними або обов'язковими. Виходячи з усього вищесказаного, APIVITA діє відповідно до норм ЄС, розробляючи продукти, які не тестуються на тваринах, хоча компанія не вказує це як перевагу.

Натхнення
Наші джерела натхнення залишилися незмінними з моменту заснування APIVITA. Це спільнота бджіл, унікальна грецька флора і вчення Гіппократа, батька медицини.
Читати далі
Ботанічний сад Гіппократа
Компанія APIVITA створила і підтримує ботанічний сад Гіппократа на острові Кос, для того, щоб підвищити обізнаність про роботи Гіппократа по всьому світі та гарантувати, що його знання будуть передані майбутнім поколінням.
Читати далі